گاه‌نوشت های علیرضا کاربُر

درباره زندگی، استارتاپ ها، کسب‌وکارهای اینترنتی و اقتصاد دیجیتال

پرسش و پاسخ پیرامون دوره آموزشی پایتون

بدون دیدگاه

اگر پیرامون دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی پایتون ویژه نوجوانان و افراد مبتدی سوال یا ابهامی دارید ممکن است سوال شما در لیست زیر پاسخ داده شده باشد و اگر نه در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، می‌توانید با تماس و پیام به شماره ۰۹۳۳۷۰۶۶۹۷۹ در پیام رسان های بله و واتساپ سوالات خود را مطرح و پاسخ مناسب دریافت کنید.

سوالات متدوال دوره آموزش مقدماتی پایتون نوجوانان و افراد مبتدی

کلاس ها در چه زمانی برگزار می گردد ؟

دوره از نیمه دوم تیرماه 1402 آغاز شده و تا آخر شهریور 1402 ادامه پیدا می‌کند. کلاس ها در دو گروه روزهای «دوشنبه – پنجشنبه» و «شنبه-چهارشنبه« ( از ساعت 17 تا 19 ) تعیین شده اند، که انتخاب گروه با دانش پذیران گرامی می باشد. جلسات رفع اشکال روزهای جمعه برگزار می گردد و زمان دو جلسه لایو گفتگو با متخصصین نیز با هماهنگی سرکلاس اعلام می شود.

هزینه دوره تخفیف هم دارد ؟

هزینه دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی پایتون با احتساب ۲۰ جلسه (شامل آموزش، رفع اشکال و مشاوره مبلغ ۲.۷۰۰.۰۰۰  تومان می باشد.

ضمنا اگر تمایل به پرداخت دوره به صورت دو مرحله ای داشته باشید، پرداخت طی دو مرحله (هر مرحله ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان) امکانپذیر می باشد. در صورتیکه مبلغ دوره برایتان زیاد است با ما در تماس باشید، حتما همراهی خواهیم کرد.

امکان پرداخت چند مرحله ای هزینه دوره وجود دارد ؟

بله 🙂 اگر تمایل به پرداخت دوره به صورت دو مرحله ای داشته باشید، پرداخت طی دو مرحله (هر مرحله ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان) امکانپذیر می باشد.

روال برگزاری دوره چگونه است ؟

دوره آموزشی برنامه نویسی مقدماتی به زبان پایتون برای نوجوانان و افراد مبتدی از تاریخ ۱۸ تیرماه ۱۴۰۲ آغاز شده و حداکثر تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. این دوره شامل ۱۵ جلسه آموزشی، ۳ جلسه حل تمرین و رفع اشکال و ۲ جلسه زنده ویژه انتقال تجربه و معرفی مسیر پیش رو با حضور میهمانان متخصص خواهد بود.

جلسات کلاس ها در دو گروه روزهای «دوشنبه-پنجشنبه» یا «شنبه-چهارشنبه» به انتخاب دانش پذیر و جلسات رفع اشکال روزهای جمعه برگزار می گردد.همچنین زمان برگزاری دو جلسه زنده ویژه انتقال تجربه در زمان کلاس با هماهنگی دانش پذیران تعیین می شود.

الان امکان شرکت در دوره را ندارم، می توانم هزینه را بپردازم و فقط فیلم دوره را دریافت کنم؟

بله! می توانید با ثبت نام و انتخاب گزینه «دریافت فیلم دوره» در دوره ثبت نام کنید. همچنین با این روش ثبت نام مشکلی برای حضور در جلسات رفع اشکال و حل تمرین نیز نخواهید داشت.

با وجود این همه دوره‌های رایگان، چرا باید برای این دوره هزینه بپردازم؟

دوره های بسیار زیاد و با کیفیتی در فضای اینترنت وجود دارد، از یوتیوب گرفته تا دیگر پلتفرم های آموزشی. بدون شک می‌توانید از اون دوره ها و یا کتاب هایی که در بازار وجود دارد استفاده کنید. مزایایی که ممکن است این دوره نسبت به بقیه دوره ها برای شما داشته باشد عبارتند از : استمرار در ارائه مطالب، حل تمرین‌های کاربردی، امکان تشکیل تیم های کاری با بقیه اعضا و رفع اشکالات بصورت آنلاین، برگزاری جلسات مشاوره و منتورینگ با حضور متخصصین حوزه توسعه نرم افزار و امکان معرفی به شرکت های فعال جهت گذراندن دوره های کارآموزی

اگر در یک جلسه غیبت داشتم، امکان دریافت ویدئو کلاس را دارم ؟

بله! امکان دریافت ویدئو کلاس ها و شرکت در کلاس های حل تمرین و رفع اشکال برای تمام دانش پذیرانی که در دوره ثبت نام کرده اند فراهم می باشد.

سبک آموزش در دوره چگونه است ؟

سعی شده مطالب رو طوری تدوین بشه که صرف کلاس درس نباشه، با هم تمرین و پروژه حل می‌کنیم و جلو می‌ریم. حداقل 8 و حداکثر 12 پروژه جدی توی این دوره با هم حل می‌کنیم. البته مشارکت بچه ها حتما در بالا رفتن کیفیت دوره موثر است.

کمی از تجربیات مدرس دوره بنویسید.

مدرس دوره در کنار تحصیلات دانشگاهی مرتبط با رشته نرم افزار و IT بیش از 15 سال تجربه حضور در این بازار را دارد. اطلاعات بیشتر پیرامون سوابق و رزومه علیرضا کاربُر را در صفحه آشنایی مطالعه بفرمایید.

آخر دوره مدرک هم می‌دید ؟

بصورت کلی یادگیری برنامه نویسی بیشتر از آنکه به گرفتن مدرک و تاییدیه ارتباط داشته باشد به تمرین و حل مسائل گوناگون و اجرای پروژه های مختلف بستگی دارد. در حال حاضر به دانش پذیران مدرک رسمی اعطا نمی گردد اما در صورتیکه اقدامات صورت گرفته جهت امکان صدور مدرک رسمی به نتیجه برسد در پایان دوره به افرادی که حائز شرایط دریافت مدرک باشند، مدرک رسمی اعطا می گردد.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *